- نحوه جستجو در سامانه ۱۱۸ چگونه است؟
برای جستجوی اطلاعات در سامانه ۱۱۸ كافی است قسمتی از نام اشخاص یا عنوان كسب و كار را در كادر جستجو وارد كرده و بر روی دكمه ذره بین كلیك كنید.
تمام جستجوهای مرتبط نمایش داده خواهد شد.
همه صفحات یافته شده را ببینید در اكثر موارد تعداد صفحات یافته ها بیش از یك صفحه است.
- كاربرد منوی جستجوی تك شماره چیست؟
در این قسمت صرفا می توانید به شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه افراد یا كسب و كارها - مشروط بر اینكه خودشان از قبل در این منو شماره ای ثبت كرده باشند- دست پیدا كنید :
بطور مثال :
در نوار جستجو تایپ كنید : ۱۱۸
و روی منوی جستجو در تك شماره ها كلیك كنید. نتیجه جستجو برای شما :
۰۹۰۰۵۵۵۰۱۱۸
۰۹۰۰۴۴۴۰۱۱۸
- جستجو بر روی نقشه چگونه عمل می كند؟
با كلیك بر روری منوی جستجو در نقشه به صفحه سامانه https://Fastmap.ir هدایت می شوید.
چنانچه افراد یا كسب وكارها موقعیت خود را در fastmap ثبت نموده باشند شما میتوانید لوكیشن آنها رو روی نقشه Fastmap ببینید.
- چگونه می توانم اطلاعات مربوط به خودم را در سامانه ۱۱۸ ثبت نمایم؟
برای این منظور شما باید در سامانه ثبت نام نمایید.
با كلیك بر روی منوی ورود یا ثبت نام در گوشه سمت راست بالای سایت ۱۱۸, پنجره ورود یا ثبت نام در سامانه ۱۱۸ باز میشود.
- نحوه ثبت نام در سامانه ۱۱۸ چگونه است؟
در منوی *ورود به پنل كاربری* روی كلمه ثبت نام كلیك كنید.
موبایل و نام یا عنوانی كه می خواهید با آن در ۱۱۸ دیده شوید و آدرس ایمیل خود را وارد نموده، پس از درج متن شطرنجی روی دكمه ثبت نام كلیك كنید.
حالا مجددا از همین منو وارد پس از درج موبایل و رمز دریافتی (از طریق ایمیل) دكمه ورود را فشار دهید.
- در صورت فراموشی رمز عبور چگونه عمل كنم؟
روی منوی ورود یا ثبت نام در گوشه سمت راست بالای سایت ۱۱۸ كلیك كنید.
با فشردن دكمه فراموشی رمز و درج شماره موبایل و متن شطرنجی، ایمیل رمز جدید برای شما ارسال خواهد شد.
- آیا انتخاب دسته و صنف در ثبت اطلاعات یا جستجو مهم است؟
با انتخاب گروه شغلی و صنف مربوطه علاوه بر كلید واژه هایی كه در متن جستجو تعبیه می شود
شما با شغل یا صنف ذكر شده نیز جستجو می شوید!
به طور مثال كسب و كار :*موپوز* در جستجو بر اساس دسته فن آوری و صنف سایت و اپلیكیشن هم دیده می شود!
- آیا برای ثبت شماره تلفن. در ۱۱۸ محدودیتی وجود دارد؟
خیر! شما هر تعداد شماره تلفن كه بخواهید را میتوانید در پنل كاربری به نام خود ثبت نمایید
حتی اگر مالكیت تلفن ها با شما نباشد..
درج شماره تلفن در سایر كشورها نیز بلامانع است.
- ثبت شبكه های اجتماعی مرتبط با اشخاص یا كسب و كارها چگونه است؟
با هر بار كلیك بر روی علامت + در این قسمت ، شبكه های اجتماعی متعدد خود را وارد نمایید:
نام شبكه اجتماعی :
بطور مثال: كانال تلگرامی ۱۱۸
نام كاربری : بطور مثال ۱۱۸tel.ir@
لینك اختصاصی :
بطور مثال:
https://t.me/tel۱۱۸.ir
یا
https://www.instagram.com/tel۱۱۸.ir
و یا آدرس مربوط به سایر شبكه ها
- پیغام *اكانت غیرفعال یا مسدود* به چه معناست؟
اگر اكانت شما غیرفعال باشد(هزینه اشتراك پرداخت نشده باشد) كاربران محترم با جستجوی شما و ورود به صفحه كاربری تان با پیغام اكانت غیرفعال یا مسدود مواجه خواهندشد.
- انتخاب نام یا عنوان آگهی مناسب برای اكانت چگونه است؟
از آن جا كه شما با نام یا عنوان درج شده در زمان ثبت اكانت شخصی دیده می شوید و این نام یا عنوان در كارت ویزیت الكترونیكی شما نیز ثبت می شود انتخاب صحیح آن بسیار حائز اهمیت است . چون هم كسب و كار و برند اصلی شما را مشخص می كند و هم كل محتوای اكانت شما را به طور خلاصه معرفی می كند .
- آیا برای ثبت ایمیل های مختلف در ۱۱۸ محدودیتی وجود دارد ؟
در قسمت ایمیل آدرس تنها یك آدرس ایمیل (ایمیل اصلی) قابل ثبت است . این ایمیل در سایت ۱۱۸ باید منحصر به فرد باشد.(یك ایمیل را نمی توان در چند اكانت استفاده كرد) همچنین برای ثبت ایمیل های بیشتر می توان در قسمت شرح فعالیت آدرس ایمیل ها را وارد كرد.
- مواردی كه در قسمت شرح فعالیت اضافه می شود چه محدودیتی دارد ؟ و خاصیت آن چیست ؟
شما می توانید همه اطلاعات لازم در خصوص خود یا كسب و كارتان ، ساعت كار ، اماكن مختلف ، رزرو نوبت و ... را در این قسمت ثبت نمایید . این اطلاعات برای شما به صورت كلید واژه عمل كرده و در جستجوی ۱۱۸ با این كلید واژه ها نیز دیده می شوید .
- انتخاب عكس یا لوگو در سایت ۱۱۸ چگونه است ؟
كافی است روی گزینه محل درج عكس یا لوگو كلیك كنید و از میان عكس های ذخیره شده در گالری عكس مناسب را انتخاب نمایید .دقت نمایید ابعاد عكس باید مناسب باشد . برای تغییر ابعاد عكس بایستی از نرم افزارهای مخصوص این كار استفاده نمایید.
- طول و عرض جغرافیایی را چگونه در اكانت خود ثبت نمایم؟
برای این منظور روی گزینه :*انتخاب موقعیت مكانی از روی نقشه*كلیك نمایید
مكان نما را به آدرس مورد نظر روی نقشه انتقال داده و در موقعیت مورد نظر دكمه انتخاب را كلیك نمایید.تمام!
- برای درج بنر در سایت چكار كنم؟
بنر انتخابی شما در زمینه آگهی نمایش داده می شود . كافی است در قسمت محل درج بنر كلیك نمایید و عكس مناسب را با ابعاد مناسب از گالری انتخاب نمایید.
- كارت ویزیت الكترونیكی چیست؟
كارت ویزیت الكترونیكی پس از ثبت اطلاعات در ۱۱۸ و پرداخت هزینه و فعال سازی اكانت به طور اتوماتیك تولید می شود.این كارت تمام اطلاعات ثبت شده در اكانت شما را در بر می گیرد و به راحتی از طریق لینك درج شده ذیل QR ،قابل انتشار در شبكه های اجتماعی و یا ارسال از طریق پیامك یا ایمیل برای مخاطبین می باشد.
- پرداخت حق اشتراك و فعال سازی در ۱۱۸ چگونه است؟
كافی است پس از ثبت اطلاعات یا ویرایش بر روی دكمه پرداخت حق اشتراك و فعال سازی كلیك كنید . با انتخاب تعداد ماه (حداقل ۱۲ ماه) و كلیك بر روی دكمه پرداخت آنلاین ، به درگاه بانكی هدایت شده و با ملاحظه نام پذیرنده : ۱۱۸ ، اقدام به پرداخت و فعال سازی اكانت نمایید.
- درج آگهی در سامانه ۱۱۸ چگونه امكان پذیر است؟
پس از ایجاد اكانت روی دكمه آگهی ها كلیك كنید.در صورت فعال بودن اكانت آگهی كامل یك ساله با ذكر تاریخ نمایش داده می شود . همچنین با كلیك روی گزینه *درج آگهی ویژه صفحه اول* یا *ثبت تك شماره* و پرداخت هزینه مربوطه امكان برخورداری از این آگهی ها را نیز خواهید داشت.
- دریافت رایگان خدمات FastMap چگونه است؟
برای این منظور روی گزینه *دریافت رایگان خدمات FastMap* كلیك نمایید .
برای جلوگیری از ثبت اشتباه موقعیت مكانی خود حتماً از صحیح بودن لوكیشن انتخابی خود در صفحه پروفایل اطمینان حاصل نمایید، چراكه بعد از ثبت ، قابل ویرایش نخواهدبود.
- رمز عبور را دریافت نمی كنم ، علت چیست؟
با توجه به اینكه رمز عبور از طریق ایمیل ارسال می شود ، به طور قطع آدرس ایمیل اشتباه ثبت شده است ، در صورت عدم امكان تصحیح ایمیل لطفا" با پشتیبانی سامانه تماس حاصل فرمایید.
- لینك داخل پیامك باز نمی شود ، چه كار كنم؟
۱- از اتصال اینترنت دستگاهتان مطمئن شوید.
۲- لینك مربوطه را در حافظه copy و در مرورگر paste نمایید .
۳- كلمه ۱۱۸ را در گوگل جستجو و روی سایت ۱۱۸tel.ir كلیك و از قسمت ورود به حساب كاربری دسترسی پیدا كنید.
۴- با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.
- چرا لوكیشن در برخی از اكانت ها نمایش داده نمی شود؟
برای اینكه موقعیت مكانی در اكانت مربوطه انتخاب نشده است . برای انتخاب موقعیت مكانی به حساب كاربری مراجعه و در قسمت انتخاب موقعیت ، از روی نقشه مكان مورد نظر را اضافه نمایید و دكمه ثبت را بزنید.